Kategorie

KALA olejek zapachowy 500 ml - Good Scent

Symbol: 5376GS500
38.99
szt
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 12.9
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12.9
Kurier DPD 20
Kurier DPD Pobranie 25
Dostępność 10 szt
Waga 0.15 kg
EAN 5903917777858

Zamówienie telefoniczne: 725615009

Zostaw telefon

GOOD SCENT to prestiżowy doskonały i zaskakujący  zapach, który podkreśli wyjątkowość i luksus każdej przestrzeni. Zapach inspirowany luksusowymi perfumami od Carolina Herrera. Doskonale sprawdzi się jako zapach w Twoim biurze, salonie, domu. Z uwagi na prestiżowe nuty, zapach będzie bardzo dobrym zapachem powitalnym.

Profesjonalny olejek zapachowy na bazie perfum o długotrwałym intensywnym działaniu.

Zawiera aktywne neutralizatory nieprzyjemnych zapachów.

Przeznaczony do wszystkich pomieszczeń: pokoi, restauracji, biur, korytarzy, poczekalni, autokarów, samochodów, klubów, dyskotek, toalet, łazienek itp. Skutecznie neutralizuje wszelkie nieprzyjemne zapachy, np.: z wc, kanalizacji, po papierosach, zwierzętach, resztkach organicznych, substancjach chemicznych, ropopochodnych itd. Dzięki skoncentrowanym naturalnym składnikom pozostawia przyjemny zapach perfum kilkakrotnie dłużej niż inne odświeżacze (przez minimum 1-2 dni). Nietoksyczny. Nie uczula. Posiada właściwości dezynfekujące. Odstrasza insekty.  Gwarancja satysfakcji.

  • Rozpylać na powierzchnie zmywalne (nie w powietrze); w salonach, pokojach, biurach łazienkach i toaletach: na glazurę, umywalki, muszle wc; w autach i pomieszczeniach: na dywaniki, podłogę, kaloryfery oraz inne zmywalne powierzchnie.
  • Nie spryskiwać podłóg i powierzchni z połyskiem.
  • Może służyć jako dodatek do środków czyszczących, odkurzaczy z filtrem wodnym, nawilżaczy powietrza, klimatyzatorów.
  • Może służyć do mycia armatury łazienkowej.
  • Prysnąć na armaturę i przetrzeć szmatką.
  • Pozostawia połysk bez smug i zapobiega powstawaniu brzydkich plam po wodzie.

Dostępny również w innych pojemnościach. 

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.