-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
Koszyk
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Książeczka edukacyjna Szlaczki figlaczki poprawiające skupienie uwagi, pisanie i spostrzeganie (7-8lat Niko
Symbol:
461792
| Wpisz swój e-mail |
| Opinie | |
| Ilość w opakowaniu | 1 szt |
| Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
| Cena przesyłki | 12.9 |
| Dostępność |
|
| Waga | 0.102 kg |
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788364077425 |
Zostaw telefon
Szlaczki figlaczki poprawiające skupienie uwagi, pisanie i spostrzeganie (7-8lat).
Szlaczki uczą cierpliwości, a wielokrotne, precyzyjne odwzorowywanie wzorów wpływa na doskonalenie spostrzegania, wyrabianie koordynacji wzrokowo-
-ruchowej oraz usprawnianie mięśni dłoni.
KsiążkaSzlaczki figlaczki poprawiające skupienie uwagi, pisanie i spostrzeganie? powstała z myślą o uczniach klas I i II szkoły podstawowej. Proponowane wzory nawiązują do kształtu liter, zjawisk zachodzących w przyrodzie oraz ważnych świąt i uroczystości. Kolejność szlaczków sugeruje czas ich wykonania, a tym samym dyscyplinuje
i uczy systematyczności.
Zadaniem ucznia jest przyjrzenie się wzorowi, poprawienie go po śladzie, następnie po linii przerywanej, a w końcu samodzielne jego odtworzenie. Ponadto uczeń ma miejsce na zaproponowanie swoich szlaczków. W ten sposób jest zmobilizowany do kreatywności i twórczego myślenia
Szlaczki uczą cierpliwości, a wielokrotne, precyzyjne odwzorowywanie wzorów wpływa na doskonalenie spostrzegania, wyrabianie koordynacji wzrokowo-
-ruchowej oraz usprawnianie mięśni dłoni.
KsiążkaSzlaczki figlaczki poprawiające skupienie uwagi, pisanie i spostrzeganie? powstała z myślą o uczniach klas I i II szkoły podstawowej. Proponowane wzory nawiązują do kształtu liter, zjawisk zachodzących w przyrodzie oraz ważnych świąt i uroczystości. Kolejność szlaczków sugeruje czas ich wykonania, a tym samym dyscyplinuje
i uczy systematyczności.
Zadaniem ucznia jest przyjrzenie się wzorowi, poprawienie go po śladzie, następnie po linii przerywanej, a w końcu samodzielne jego odtworzenie. Ponadto uczeń ma miejsce na zaproponowanie swoich szlaczków. W ten sposób jest zmobilizowany do kreatywności i twórczego myślenia